Sabtu, 14 Februari 2009

REVIEW

Nenek saya kena stroke selama 2 bulan. Sepanjang tempoh itu, nenek tidak sedarkan diri. Saya ambil IgG 5 peket untuk cuba kepada nenek. Selepas 3 hari nenek diberi minum IgG melalui tiub, nenek mula sedar dan boleh bercakap sikit2. Saya terus order 3 kotak untuk nenek! Sekarang nenek sudah pulih! Alhamdulillah! ***Jefri bin Din (Kepala Batas)***

Anak saya menghidap leukimia. Dalam sebulan, dia pasti akan dimasukkan ke wad sebanyak 3 @ 4 kali. Selepas minum susu IgG Plus, dalam masa 2 hari, sudah nampak perbezaannya. Air kencing dia yang dulunya berwarna coklat bertukar menjadi normal. ***Adik Amir (Perak)***

Anak saya menghidap penyakit ginjal selama 3 tahun. Doktor mengesahkan kedua-dua belah buah pinggang anak saya rosak. Doktor telah ambil ginjal anak saya untuk diuji dan hasilnya saya diberitahu bahawa penapis ginjal anak saya sudah bocor dan tidak dapat berfungsi lagi. Setiap kali anak saya salah makan, muka dan badannya akan bengkak teruk. Anak saya akan diberi ubat hanya untuk menahan sakit. Selepas saya beri anak saya minum susu IgG, bila saya bawa anak saya membuat pemeriksaan di hospital, doktor terkejut dan memberitahu saya yang anak saya sudah sembuh. Alhamdulillah! ***Adik Mohamad Izuan (P.Pinang)***

Saya Hj. Salleh, berasal dari Kedah dan telah banyak tahun menderita penyakit hati. Saya mengamalkan minum susu IgG setelah diperkenalkan oleh seorang rakan. Alhamdulillah, penyakit saya sembuh. Kini, saya telah berkongsi khasiat susu ini dengan rakan-rakan saya yang mempunyai bermacam penyakit. Alhamdulillah mereka semua sihat. (Dalam tangan saya ada 500 kes orang sakit buah pinggang / cuci darah. Semua dah baik sepenuhnya.) ***Tn. Hj. Salleh (Kedah)***


Isteri saya mengalami masalah kulit yang agak serius. Isteri saya telah mencuba bermacam jenis ubat tetapi tidak juga sembuh. Setelah minum IgG, antibodi badan isteri saya terus bertindak menyembuhkan penyakit kulit tersebut. Alhamdulillah, kini isteri saya sihat. ***En. Shuib (Kedah)***

Sumber: Colour_IgG_Plus_Flyers.pdf

Tidak ada komentar:

Posting Komentar